[Wikipl-l] Odp: Prośba Pietrasa o odblokowanie.

Artur "Lion" Lewandowski lion w bydgoszcz.com
Sob, 25 Lut 2006, 17:35:35 UTC

Witajcie!

    Naprawdę nie chciałem się odzywać w tej sprawie, ale ponieważ grupa
dyskusyjna stała się ostatnio monotematyczna, a i odruchowo zacząłem
kasować bez przeczytania wszystkie e-maile zaczynające się od
[Wikipl-l], stąd postanowiłem zwrócić Waszą uwagę na pewną
historyczną/mitologiczną postać:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Herostrates

Nie mnie oceniać postawę tytułowego bohatera ostatniej sagi na grupie
e-mailowe Wiki, Pana P. jednakże sądzę, że tę samą energię możemy
poświęcić na wiele, naprawdę innych pożytecznych dla nas wszystkich i
Wiki rzeczy, a sprawę w/w wystarczy dokonać przez nagłe odcięcie
pępowiny ciągłego karmienia zainteresowaniem, a kontakt ograniczyć tylko
do niezbędnych prac przy Wiki.

Wiem, że łatwo napisać, trudniej wykonać. Szczególnie, jeśli piszę to z
punktu widzenia osoby mało zaangażowanej "w sprawę", jednakże z
doświadczenia własnego wiem, że... to najlepszy sposób, wbrew wszelkim
pozorom. Ale ma sens TYLKO I WYŁĄCZNIE, jeśli np. ten lub ew. jeden
jeszcze więcej e-mail będzie w tej sprawie na grupie ostatni, podobnie
jak jakiekolwiek inne dyskusje w tej materii. A już natura sama nas
uczy, że niekarmione życie umiera...

Jako mały trening psychologiczny proponuję napisanie artykułu o wyspie
Saint-Martin
http://pl.wikipedia.org/wiki/Saint-Martin

Dlaczego? Podobno jesteśmy czwartą Wiki wg liczby artykułów, dlatego też
powinniśmy świecić przykładem wszystkim "z tyłu", a wystarczy zajrzeć
tylko na http://en.wikipedia.org/wiki/Saint-Martin i w lewo do "in other
languages", by szybko schować swoją flagę polską do kieszeni i w
zażenowaniu skryć się w najciemniejszym kącie. Wstyd!

Niestety Polacy już tacy są - do wojaczki pierwsi (vide tytułowa
sprawa), ale gdy przychodzi okres pokoju - Saint-Martin jest
[[Czerwony]] ;P

Nie wiem czy mój tekst zostanie pozytywnie odczytany, ale mam cichą
nadzieję, że zakończy się niepotrzebne floodowanie naszych skrzynek i
setne powtarzanie bardzo zbliżonych argumentów. Tak, fakt, jest to
problem, ale sądzę, że takie sprawy lepiej roztrząsać po prywatnej
linii, a na liście dyskusyjnej Wiki rozpatrywać sprawy MERYTORYCZNE i
TECHNICZNE całego projektu Wiki. Dla naszego i Wiki dobra...

z poważaniem
Wikipedysta:LION