[Wikipl-l] Prośba Pietrasa o odblokowanie.

banssp w gmail.com banssp w gmail.com
Sob, 25 Lut 2006, 17:16:49 UTC

Eteru wrote:

> 2. Zdecydowanie odrzucam argumentację, że skoro Pietras robi
> pożyteczną robotę to należy tolerować jego szczeniackie wybryki.

Jasne. I to powinno się stosować do każdego.

> 1. [...] Popieram Beno w rewercie zgłoszenia się tego użytkownika na
> PUA. [...] Takie zgłoszenie będzie niczym więcej, jak tylko próbą
> wykorzystania mechanizmów istniejących w Wiki społeczności, do celów
> sprzecznych z tym, do czego je stworzono. Nie będzie co prawda
> wandalizmem, ale będzie mieszaniem, rozrabiactem, trollingiem.
[...]
> 4. Jeśli Beno nie zrewertuje tego zgłoszenia PUA, ja to zrobię.

No i przegrasz, bo zrobisz to, o co mu chodzi. Przecież on liczy na
stworzenie jak największego zamętu. Przypomina mi się, jak kiedyś Julo
przytoczył jakieś jego zachowanie jako dowód głupoty. Ale to zachowanie,
tak jak i inne, było *zbyt* głupie, aby nie być celowe -- ten chłopak ma
problem ze sobą samym, i ten problem stara się przenieść na nas (patrz
mail Kocia). Nie pozwólmy mu na to, tylko:

> 5. Tak, czy owak, jeśli owa kandydatura zaistnieje na PUA, apeluję do
>  wszystkich o jej powszechne IGNOROWANIE.

(+ głos Nemo w tej sprawie)

Właśnie, niech nikt nie głosuje. Zbierze ze trzy głosy "za" pewnie.
Dwudziestu nie zbierze.

Nawet jeśli z rozpędu ludzie spoza listy i irca zagłosują na "nie" i
jednak powiększą liczbę głosów do 20, to te głosy na "nie" i tak
przeważą. A dla rewanżystów dodam: większym ciosem dla Pietrasa będzie
zignorowanie go niż głosowanie na "nie" i/lub kolejna zadyma na PUA.

A potem będzie trochę czasu na wypracowanie jakiejś zasady, według
której jego następne podobne działanie będzie już nieregulaminowe -- i
niech nie będzie to zasada stworzona ad hoc dla Pietrasa, tylko taka,
która pomoże także radzić sobie z następnymi Kwietniami w przyszłości.

Pozdrowienia,

  Bansp