[Wikipl-l] Prośba Pietrasa o odblokowanie.

Juliusz juliusz.zielinski w gmail.com
Sob, 25 Lut 2006, 17:40:24 UTC

bansp napisał(a):

>A potem będzie trochę czasu na wypracowanie jakiejś zasady, według
>której jego następne podobne działanie będzie już nieregulaminowe -- i
>niech nie będzie to zasada stworzona ad hoc dla Pietrasa, tylko taka,
>która pomoże także radzić sobie z następnymi Kwietniami w przyszłości.
>
>Pozdrowienia,
>
>  Bansp

A czemu nie zrobić tego TERAZ? Po co nam "więcej czasu? Starczy godzina
na to, żeby napisać punkt regulaminu, że po dwóch nieudanych próbach
kandydat może zgłosić się po raz trzeci po 5 latach. Myślę że troglodyta
do tego czasu nauczy się przynajmniej ręce myć przed jedzeniem.
Julo

PS
Bansp, popraw ustawienia programu pocztowego