[Wikipl-l] "... wybryki tawa ..."

Juliusz Z juliusz.zielinski w gmail.com
Wto, 14 Lut 2006, 12:02:31 UTC

Wladyslaw Los napisal dn. 14.02.06 10:55:

> Wręcz przeciwnie, było to błędem, o czym świadczą wyniki głosowania
> nad poszczególnymi z tych haseł, po ich ponownym zgłoszeniu do SdU. We
> wszystkich przypadkach jest  więcej głosów za usunięciem, niż przeciw,
> lecz w każdym przypadku proporcja jest inna, i każdemu hasłu
> poświęcona jest odrębna dyskusja. Myślę, że to ważny moment we
> wspólnej refleksji nad tym, co powinno się znajdować w polskiej
> wikipedii.
>
> Władysław

To akurat kompletnie o niczym nie świadczy. Na pewno niektórym osobom po
prostu - tak jak mnie - zwyczajnie NIE CHCE SIĘ głosować we wszystkich
tych sprawach osobno.   A niektórym spośród tych, co by się nawet
chciało, z różnych przyczyn (siusiu, obiad, spacer z psem, brat też chce
poklikać, trzeba wyjść wreszcie do pracy, przeoczenie, "zawieszka"
serwerów) mogło się nie udać zagłosować wszędzie tam, gdzie by chcieli,
a godzinę, dzień czy trzy dni później już o tym zapomnieli. Dodatkowo,
system osobnego wyświetlania podstron [[Wikipedia:SDU/temat]] i
konieczności osobnego edytowania każdej z nich nie sprzyja ujednoliceniu
zarówno oddawania głosów, jak i uporządkowanej dyskusji.

Nie wyciągaj zbyt daleko idących wniosków ze objawów, które mogą mieć (i
najpewniej mają) inne, banalne przyczyny.

Julo