[Wikipl-l] "... wybryki tawa ..."

LukMak lukmak w vp.pl
Wto, 14 Lut 2006, 16:47:53 UTC

Dnia wtorek, 14 lutego 2006 13:02, Juliusz Z napisał:
> prostu - tak jak mnie - zwyczajnie NIE CHCE SIĘ głosować we wszystkich

I na nikim taki obowiązek nie spoczywa. Tylko po co zabierać głos w
sprawach, którymi nie wykazuje się zainteresowania?

> [[Wikipedia:SDU/temat]] i konieczności osobnego edytowania każdej z
> nich nie sprzyja ujednoliceniu zarówno oddawania głosów, jak i
> uporządkowanej dyskusji.

Wydzielenie głosowań do podstron to chyba było najlepsze rozwiązanie.
(komu za to klaskać? - MatthiasGor?) Zdecydowanie niewłaściwe było
umieszczanie wszystkich głosowań na jednej stronie z przyczyn
oczywistych.

Jeśli zasada "jedno hasło - jedno głosowanie" ma wisieć sobie tylko de
iure to proponuję ten zapis skasować, żeby nie wywoływał niepotrzebnych
awantur. Jednak uważam, że przyzwolenie na "odpowiedzialność zbiorową"
haseł byłaby błędem i szkodą dla Wikipedii.

pzdr
LukMak