[Wikipl-l] Regula 3 rewertow

Dorożyński Janusz dorozynskij w poczta.onet.pl
Nie, 12 Lut 2006, 11:53:55 UTC

/
| Moim zdaniem R3R ma jedną istotną wadę -- wprowadza ona
| większą ochronę dla zmian w artykule niż obecnej wersji art.
| Innymi słowy -- osoba która chce zachować treść art. podpada
| jako pierwsza pod R3R, a nie osoba proponująca zmianę. Moim
| zdaniem powinno być odwrotnie -- autor zmiany powinien starać
| się o jej uzasadnienie i przekonanie innych.

Zgadza się. Zauważyłem to - dla siebie - przy przednim głosowaniu R3R (chyba
takie było). Nawet to sobie rozrysowałem, ale ponieważ były to czasy, kiedy
na wiki takie analizy były niemile widziane, a wręcz budziły agresję :-) ,
to dałem spokój.

/
| Proponuję aby sformułować to raczej jako R3Z -- Regułę Trzech Zmian.
| Jeśli wprowadzasz tę samą zmianę trzy razy, należy poddać nią
| pod dyskusję.

W każdym razie drąż to, w razie potrzeby - daj zać - poprę to i na wiki.

   Pzdr., Janusz 'Ency' Dorożyński