[Wikipl-l] Re: Apel Beno

Aleksy Schubert alx w mimuw.edu.pl
Czw, 5 Maj 2005, 09:55:07 UTC

Rozumiem sens apelu Beno, przyswieca mu bardzo wikipedystyczna idea
racjonalistycznego podejscia do problemu i racjonalnej dyskusji, ale...
takie dzialania nie beda skuteczne.

On Thu, May 05, 2005 at 02:12:23AM +0200, Niki K. wrote:

> Nie wiem czy racjonalne. Ale to Wikipedia. Nie œledzę wszystkich dyskusji,
> głosowań i debat, ale obserwuję jak Wiki totalitaryzuje się. Pytam o racjonalne
> argumenty, bo mnie także ten Wikipedysta złoœci. Ale i wnosi coœ. Sam rzekłeœ,
> że:

> Moim jedynym argumentem jest to, że stygmatyzacja na Wikipedii nie jest fair.
Nawet nie chodzi o to, ze nie fair. To jest po prostu
nieskuteczne. Jak napiszecie cos takiego do Kwietnia, to sie po prostu
wkurzy, zacznie na nowo szerzyc swoja wscieklosc gdzie popadnie i
wylewac ja na kogo popadnie.  Lepiej go przeciagac na dobra strone
chwalac za dobre i wyrazajac swoje odmienne opinie przez okazanie mu
najpierw akceptacji, a potem przedstawienie odmiennego zdania.

Wypowiedzi i dzialania Kwietnia na SdU sa w mojej opinii konstruktywne i
pozyteczne. Szkoda byloby to popsuc przez jakis taki nierozwazny krok.

Pozdrawiam,
Alx

--
Przyszlosc jest niepewna, a koniec zawsze bliski
- Roadhouse Blues, The Doors