[Wikipl-l] Re: Re: Apel Beno

Dorożyński Janusz dorozynskij w poczta.onet.pl
Czw, 5 Maj 2005, 07:00:08 UTC

/
| Wypraszam sobie! To jest największy cios jaki można mi
zadać.
| Najszczególniej z tym antyperystaltycznym "psycholożka". A

| zabrzmiało jak idiotka...

No nie, mam ostatnio poważne zamiary co do aktywności na
naszej liście, ale co jakiś czas robicie mi przykrość ;-) i
odwodzicie od tego, bo bywa sympatycznie (może tylko dla
mnie).

Niki, przestań, przecież żeńskie formy NIE są pejoratywne, a
jak najbardziej właściwe, i to właśnie kobiety pierwsze
powinny ich się _domagać_. I Ty też, a nie popierać opinię,
że określenia dyrektorka, poetka, prezeska są śmieszne,
poniżające, i co tam jeszcze.

	Pzdr., J"E"D (Ency) - w tym "temacie" zdecydowany
feministek :-)

PS. Co to jest "antyperystaltyczny" - przeciwrobaczkowy???
Moja bać się że nie rozumieć. E.
PS2. Z dołu przepraszam że nie zmieniłem wątku :-). E.