[Wikipl-l] Re: Re: Apel Beno

Niki K. avan w tatarkiewicza.zabrze.net.pl
Czw, 5 Maj 2005, 00:12:23 UTC

> Użytkownik "Gemma"  napisał w wiadomości
> Ja bym chciał poznać Twoje racjonalne argumenty Niki

Nie wiem czy racjonalne. Ale to Wikipedia. Nie śledzę wszystkich dyskusji,
głosowań i debat, ale obserwuję jak Wiki totalitaryzuje się. Pytam o racjonalne
argumenty, bo mnie także ten Wikipedysta złości. Ale i wnosi coś. Sam rzekłeś,
że:

> Kwiecień ma chorobę w postaci rodzaju natręctwa, choć może to nerwica. W
> każdym razie objawia się tzw. atakami. Poza nimi jest strawny, choć
> irytuj±cy, pakuj±c się tam, gdzie go przed chwil± nie chciano

Moim jedynym argumentem jest to, że stygmatyzacja na Wikipedii nie jest fair.
Wiem w jaki sposób on dyskutuje. Ale wraca i ma wiedzę. Miał nawet energię do
utworzenia jakiejś, w sumie anarchistycznej, strony nagłaśniającej dyskryminację
na Wiki. Tylko, na Boga, nie wiem dlaczego za ikonę wziął sobie AndrzejazHelu.

Wikipedia:WikiLove:
"Kochaj nowoprzybyłych jeszcze mocniej",

> zachowałaś się jak typowa psycholożka
Wypraszam sobie! To jest największy cios jaki można mi zadać. Najszczególniej z
tym antyperystaltycznym "psycholożka". A zabrzmiało jak idiotka...

--
Niki K