[Wikipl-l] Apel Beno

Gemma studio w gemma.edu.pl
Śro, 4 Maj 2005, 23:46:59 UTC

From: "Leszek Zur" <lzur w teczowe.eu.org>

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Dyskusja_Wikipedysty:Ergonom&oldid=659727#Apel_Beno
> Beno wystosował apel do Ergonoma. Mam ochotę powtórzyć ten apel w
> stosunku do Kwietnia. Zanim to zrobię chciałbym się dowiedzieć czy ktoś
> mnie poprze.

Kwiecień ma chorobę w postaci rodzaju natręctwa, choć może to nerwica. W
każdym razie objawia się tzw. atakami. Poza nimi jest strawny, choć
irytujący, pakując się tam, gdzie go przed chwilą nie chciano, a on
zachowuje się jakby nic z tego nie pamiętał i nie rozumiał. I robi chyba to
wszystko niejako poza swoją wolą. Trzeba się nauczyć go tolerować i jak
najmniej dawać okazji do działania, bo nawet niewinny tekst, czy robocza
merytoryczna rozmowa, mogą wywołać kolejną falę jego niekontrolowanych
spazmów i odgryzań. Najlepiej po prostu traktować go jak nieusuwalne obce
ciało, czyli balast. Zero kontaktów, niech funkcjonuje w bąblu.

A co się stało tym razem?

BTW: jakby co, podsyłam gotowca sprzed paru tygodni

'''Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że od czasu istnienia polskiej Wikipedii
nie było przed Tobą nikogo, kto by tak bardzo bulwersował całą społeczność
Wikipedii i tak intensywnie wykazywał się we wszelkich możliwych dyskusjach,
zalewając nimi wszelkie możliwe strony naszego projektu? Bo to są fakty.
Było sporo wojen, głównie w sprawach merytorycznych, ale po raz pierwszy
mamy i tak wysoką jakość ilościową, i nową jakość merytoryczną (czyli żale
nad osobą własną). Tego wszystkiego jeszcze tutaj nie było. Czy zdajesz
sobie również z tego sprawę, że jesteś pierwszą osobą, wobec której użyto
tak niecodziennego argumentu, jak wspólny apel wielu wikipedystów proszących
Ciebie o zaprzestanie udziału w projekcie? Czy dociera do Ciebie również
fakt, że po zmianie nicka zostałeś łatwo zdemaskowany i spowodowałeś znów tę
samą sytuację swoim niezmienionym zachowaniem? Czy nie należałoby w takim
razie, abyś zastanowił się nad swoim zachowaniem? Czy wreszcie sprawia Tobie
przyjemność, że ludzie zastanawiają się, jak postąpić z Tobą, traktując
Ciebie jako problem? Czy w ogóle dociera do Ciebie, że jesteś problemem?'''
~~~~

Beno/GEMMA