[Wikipl-l] Re: inicjatywa uzupelnij i odeslij

A_Bach a_bach w poczta.onet.pl
Sob, 12 Lut 2005, 15:30:54 UTC

From: Daniel Miłaczewski <dm w mikrobit.pl>

>   A ja tym razem (przewrotnie) wystąpię w roli jaką zwykle przy tego
rodzaju
> inicjatywach przyjmuje Beno ;). Co prawda nie znam treści tego artykułu
ale
> z tytułu wynika, że może to być inicjatywa z cyklu kwiatków i gwiazdek.
Tyle
> tylko, że bardziej niebezpieczna bowiem tamte rozgrywałyby sie niejako w
tle
> całego projektu zaś ten artykuł będzie wyeksponowany. Może on wprowadzić
> hierachię wśród wikipedystów a także wskazywać pośrednio Grupę Trzymająca
> Władzę (Wikipedię).

Nie bardzo. Skoro jakimś cudem mój pseudonim pojawił się w tej inicjatywie,
znaczy się nie ma ona nic do czynienia z GTW (grupa trzymająca władzę).

> Ponadto, czego obawiał się Beno  przy kwiatkach,
> umieszczenie jednych a innych nie w treści takiego hasła może bardziej niż
> kwiatki powodować podziały itp.
Wedłóg mnie inicjatywa nie jest taka zła. Zresztą ja nie widzę problemu
teraz. Ważniejsze jest w co ta inicjatywa się przekształci, czyli wszystko
zależy od przyszłości. Czy z WP nie jest tak samo?

>   DanielM
A_Bach