[Wikipl-l] Re: Re: inicjatywa uzupelnij i odeslij

Daniel Miłaczewski dm w mikrobit.pl
Sob, 12 Lut 2005, 16:35:34 UTC

  Użytkownik "A_Bach"  napisał:

  >Nie bardzo. Skoro jakimś cudem mój pseudonim pojawił się w tej
inicjatywie,
  >znaczy się nie ma ona nic do czynienia z GTW (grupa trzymająca władzę).

  Dalej będę pełnił rolę "advocatus diaboli".
  Nie chodzi o to co my będziemy uważać aktualnie, ale jak taki artykuł i
treści w nim zawarte może być odbierany przez kolejnych użytkowników.

  >Wedłóg mnie inicjatywa nie jest taka zła. Zresztą ja nie widzę problemu
  >teraz. Ważniejsze jest w co ta inicjatywa się przekształci, czyli
wszystko
  >zależy od przyszłości. Czy z WP nie jest tak samo?

  Kwiatki także same w sobie nie były złe a adwersarzom chodziło o to w co
się może przerodzić ta incjatywa a nie czym bedzie na początku.

  DanielM