[Wikipl-l] Re: inicjatywa uzupelnij i odeslij

Daniel Miłaczewski dm w mikrobit.pl
Sob, 12 Lut 2005, 11:14:04 UTC

  Użytkownik "Gemma"  napisał:
  >[[Kto jest kim na polskiej Wikipedii]] - taka propozycja.
  >
  >Artykuł rośnie w zastraszającym tempie. Dobrze, że robię go ciągle
offline,
  >bo historia zmian byłaby już okrutna. Będzie leżało w Portalu
wikipedystów
  >(gdzie konkretnie, pewnie wymyśli Tor).
  >[...]

  A ja tym razem (przewrotnie) wystąpię w roli jaką zwykle przy tego rodzaju
inicjatywach przyjmuje Beno ;). Co prawda nie znam treści tego artykułu ale
z tytułu wynika, że może to być inicjatywa z cyklu kwiatków i gwiazdek. Tyle
tylko, że bardziej niebezpieczna bowiem tamte rozgrywałyby sie niejako w tle
całego projektu zaś ten artykuł będzie wyeksponowany. Może on wprowadzić
hierachię wśród wikipedystów a także wskazywać pośrednio Grupę Trzymająca
Władzę (Wikipedię). Ponadto, czego obawiał się Beno  przy kwiatkach,
umieszczenie jednych a innych nie w treści takiego hasła może bardziej niż
kwiatki powodować podziały itp.

  DanielM