[Wikipl-l] pseudostuby

Tomek Polimerek Ganicz poli w toya.net.pl
Czw, 10 Lut 2005, 21:54:05 UTC

zergu napisał(a):
> Witam
> Na Wikipedii jestem generalnie od niedawna, ale już zdążyło mi się
> bardzo  spodobać. Z racji mojego stażu mam kilka wątpliwości. Jedną z
> nich są  artukuły, które nawet nie spełniają warunków dobrego stuba. Czy
> są jakieś  zalecenia co robić z takimi hasłami? Czy lepiej jest je
> usunąć i poczekać,  aż ktoś to lepiej zacznie. Czy może warto czekać na
> ich poprawienie i  rozwinięcie? Ja osobiście uważam, że brak jakiegoś
> hasła jest sporą  motywacją do jego napisania, natomiast słaby zalążek,
> [...]

Dokładnie. Ja jestem za pierwszą opcją - ale jestem w mniejszości - już
to nieraz było wałkowane i większość jest za pozostawianiem
pseudo-ultra-stubów. Były nawet głosy że nie należy ich opatrywać
szablonem stuba. Było to ostatnio wałkowane przy okazji
dyskutowania nad skasowaniem masowej produkcji stubów na temat
noblistów - zdecydowano, że zostają znaczną większością głosów więc
może nie wracajmy już do tego tematu.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ceti.pl/kganicz/poli/kontakt.html