[Wikipl-l] pseudostuby

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz blue w wave460.net
Czw, 10 Lut 2005, 22:00:47 UTC

On Thu, 10 Feb 2005, zergu wrote:

> Witam
> Na Wikipedii jestem generalnie od niedawna, ale już zdążyło mi się bardzo
> spodobać. Z racji mojego stażu mam kilka wątpliwości. Jedną z nich są
> artukuły, które nawet nie spełniają warunków dobrego stuba. Czy są jakieś
> zalecenia co robić z takimi hasłami? Czy lepiej jest je usunąć i poczekać,
> aż ktoś to lepiej zacznie. Czy może warto czekać na ich poprawienie i
> rozwinięcie? Ja osobiście uważam, że brak jakiegoś hasła jest sporą
> motywacją do jego napisania, natomiast słaby zalążek, może coniektórych
> [...]

zdania są, ogólnie mówiąc, podzielone...
są tacy, którzy dokładnie zgadzają się z Tobą, a są też tacy, którzy się
zupełnie nie zgadzają i będą walczyli o każdy potencjalny kawałek
informacji w wikipedii...

najlepiej tego typu przypadki zgłaszać na stronie:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Strony_do_usunięcia

tam dokona się ewentualne głosowanie i artykuł albo zostanie albo nie
zostanie...

pozdrawiam,
   blueshade.

--
"Wow! I feel as if I've passed some arbitrary experience value and gained
more power!"   --  Marcus (NPC / Fallout 2)