[Wikipl-l] pseudostuby

zergu zergu w poczta.onet.pl
Czw, 10 Lut 2005, 21:48:42 UTC

Witam
Na Wikipedii jestem generalnie od niedawna, ale już zdążyło mi się bardzo
spodobać. Z racji mojego stażu mam kilka wątpliwości. Jedną z nich są
artukuły, które nawet nie spełniają warunków dobrego stuba. Czy są jakieś
zalecenia co robić z takimi hasłami? Czy lepiej jest je usunąć i poczekać,
aż ktoś to lepiej zacznie. Czy może warto czekać na ich poprawienie i
rozwinięcie? Ja osobiście uważam, że brak jakiegoś hasła jest sporą
motywacją do jego napisania, natomiast słaby zalążek, może coniektórych
odstraszać, szczególnie nowych (boją się czegoś zmieniać, raczej wolą
dodawać).

--
zergu