[Wikipl-l] kategorie

Piotr Zaborski pitazboras w op.pl
Pon, 7 Lut 2005, 18:21:47 UTC

> No nie wiem - kto to wszystko spamięta i będzie wiedział co do której
> kategorii wrzucić. Ja się w muzycznych i geograficznych kategoriach już
> dawno pogubiłem. W praktyce powoduje to, że powstaje wiele artykułów
> wogóle nie poprzypisywanych do żadnych kategorii bo ludzie się w tym
> po prostu gubią.

W razie wątpliwości można dawać do ogólnej kategorii (np. "Artyści i grupy
muzyczne" albo nawet "Muzyka"). Lepsze to niż nic. Jak jakiś znawca tematu
zobaczy zespół/określenie/płytę/co-tam-jeszcze to przeniesie do kategorii
bardziej szczegółowej.
Też się jednak zastanawiam nad tyloma kategoriami. IMHO kategorię
"Metallica" pozostawić, ale ograniczyć się w tworzeniu nowych.
Pitazboras
PS. Z tego co sprawdzałem to w kategorii Metallica brakuje już tylko dwóch
płyt (pomijam koncertówki i best-of'y) + ewentualnie producentów i
wytwórni związanych z Metallicą.

--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/