[Wikide-l] Copyright - virtuelle Ansichten

Maus-Trauden maus-trauden at bbs-meppen.de
Fr Mär 25 13:14:10 UTC 2005

Hallo,

im Artikel "Santa Maria Maggiore" habe ich drei deep links eingefügt,
die zu zu einer externen Seite weiterleiten, auf der sich virtuelle
Ansichten der Kirche befinden. Meine Frage ist nun, wie dies vom
Urheberrecht aus betrachtet werden muss. Die Bedingungen der Seite lauten:

*USE OF VRWAY WEB SITE AND INFORMATION*

The services, information, material and content — including but not
limited to photographic works, photographs, texts, data, images,
products, music, accompanied sounds, communication services, messages,
graphics video and software- (hereinafter referred collectively to as
the "_Information_"), made available or provided for through VRWAY Web
Site and/or in the pages of VRWAY Web Site may be used for your personal
use only.

Fällt Wikipedia unter "personal use"?

Mit freundlichen Grüßen

Hans-Gerd Maus-Trauden