[Wikipl-l] Dixi podoba się pomysł gdariana

msbetley msbetley w astercity.net
Czw, 22 Sty 2004, 13:15:25 UTC

podoba mi się ostatnia dyskusja wywołana listami gdarina, Reytana i
Kpjasa. Też myślę, że musimy zacząć bardziej kontrolować Wiki, ale
ostatnio linkowałam jakiś artykuł z nie swojej dziedziny i sprawiło mi
to trudność, a poza tym w cale nie byłam pewna, czy robie to tak jak
należy. Każda dziedzina ma swój język, zwyczaje (np. pisanie rodzaju i
gatunku kursywą, a nazw wyższych taksonów już nie. Oczywiście
zastzregam sobie prawo do grzebania w innych dziedzinach, które też
lubię!
Podoba mi się też pomysł Reytana, ale nie wiem, czy taka automatyzacja
(kierowanie do odpowiedniego działu) jest możliwa???
Dixi
dixi