[Wikipl-l] Kalendarium

Silthor silthor w wp.pl
Czw, 19 Lut 2004, 18:51:04 UTC

Dnia 19-02-2004 o godz. 13:09 Tomasz Wegrzanowski napisał(a):
> [...]
jednocześnien niepotrzebnie

> To fajna idea miec informacje w roznych rozdzielczosciach.
> Np. 198x moga miec po 500 wpisow kazdy, wtedy "lata
osiemdziesiate" wylapaly by z tego
> wazniejsze wydarzenia, a "wiek XX" bylby jeszcze bardziej
ogolny.

> Z drugiej strony, jesli wpisow nie jest zbyt duzo, nie ma to
wiekszego sensu.

> A wiec mozna:
> * pesymistycznie usunac wszystkie dekady
> * optymistycznie zostawic wszystkie, i dorzucic im tabelki
wladcow, wydarzen etc.
> * metoda mieszana wyrzucic wszystkie przed pewna data, a te
pozniejsze
>   powypelniac
>
> Ile optymizmu co do kalendarium maja Wikipedysci ?

Ja byłbym za mieszaną. Pesymistyczna część powinna obejmować,
co najmniej starożytnoscść jeśli nie jakieś 10 wieków więcej
(Beno proponował granicę na 1800; myślę, że można by to obniżyć
jeszcze o 100-200 lat, ale raczej nie więcej)

Silthor

Kinowy thriller "Tożsamość" od 13 lutego na wideo i DVD!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Ffilm.wp.pl%2Fp%2Ffilm.html%3Fid%3D2150&sid=118