[Wikipl-l] Pietras1988 - prośba o odblokowanie

Juliusz juliusz.zielinski w gmail.com
Sob, 25 Lut 2006, 12:22:02 UTC

=?iso-8859-2?Q?PSiczek w go2.pl napisał(a):

>Julo: "Przypominam to, co jak mantrę powtaerzałem już wielokrotnie: prawo do edytowania wikipedii nie jest prawem ludzkim (niezbywalnym) ani obywatelskim (zbywalnym w bardzo rzadkich okolicznościach). Jest PRZYWILEJEM, który bardzo łatwo stracić. Moim zdaniem osobnik o nicku Pietras1988 przywilej ten stracił i nie ma najmniejszego powodu, aby mu go przywracać." - a myślałem, że na stronie głównej jest napis "Witamy w Wikipedii – wolnej encyklopedii, którą każdy może redagować."...

Jeśli w ogóle jeszcze w przerwach między zachowaniami głupimi a
chamskimi zdarza ci się myśleć - to dobrze myślałeś.
Tylko że ty nie jesteś "każdy". Ty jesteś już poza marginesem.

Julo