[Wikipl-l] Uwalanie Gdarina czyli C rulezuje

> From: "Aegis Maelstrom"
> Witam, wobec braku odzewu to prawdopodobnie mój ostatni post w tej
sprawie.

Oby

> Czy umawianie się na ircu by uwalić jakąś kandydaturę i lekkie
"przyciskanie" potencjalnych głosujących, w dodatku przez innego biurokratę
i niedzoszłego biurokratę nie jest niczym wielkim - nie wiem.

Jest niczym, tylko zwykłą rozmową osób nieukrywających swoich poglądów i
próbujących doprowadzić do nich legalnymi metodami. Każdy z nas na pewno nie
raz próbował przekonać na priva innych do swoich poglądó, czy też
zastanawial się jak przepchnąć swoja opcję.

> Ale uważam, że jest to politykowanie w bradzo słabym stylu.

To w ogóle nie jest politykowanie.

I przestań zachowywać się w stylu Kwietnia, który za wszelką cenę starał się
robić problem z każdej rzeczy.

Beno/GEMMA