[Wikipl-l] Uwalanie Gdarina czyli rulezuje

Aegis Maelstrom sandbox w o2.pl
Wto, 21 Lut 2006, 10:40:21 UTC

> szkoda... ja na przykład, właśnie z tego dokładnie powodu staram się nie
> mieszać w wikipolitykę... właśnie po to, by się przez nią nie zniechęcać
> do całego projektu...
>
> i tak, jak w trakcie niegdysiejszego protestu, proponuję po prostu
> wyluzować się i zdystansować...
>
> pozdrawiam,
>    blueshade.

Heh, wiesz, że można nie chodzić do wyborów i nie brać udziału w życiu publicznym, ale potem i do siebie trzeba mieć pretensje kto i jak mną rządzi.

A każdy z nas ma na Wikipedię większy wpływ niż na państwo - na nasze warunki (współ)pracy, z kim i jak będziemy to robić.

A mi osobiście też głupio, kiedy z powodu mojego zaniechania ponoszą konsekwencje inni. Nikt nie może wszystkiego kontrolować, ale czasem warto nie iść na zgniły kompromis. :)

a.m.