[Wikipl-l] Uwalanie Gdarina czyli C rulezuje

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz blue w wave460.net
Wto, 21 Lut 2006, 11:28:48 UTC

On Tue, 21 Feb 2006 ajf w ich.us.edu.pl wrote:

> # Tylko nie Warksa proszę - tyle razy powtarzałem, ale nie można się pokusić o
> nie nieprzekręcenie mojego nicka.

a czy mógłbyś w takim razie podać jedyną, prawidłową odmianę swojego
nicka, bo kiedyś mi również zarzucałeś, że źle go odmieniam, ale nie
podałeś, mimo mojego zapytania, takiej formy, jakiej sobie życzysz...

zasady pisowni polskiej sugerują, że dopełniacz w formie: "warksa" jest
prawidłowy... no chyba, że to jest "warx" jak "latex" - z "ch" na końcu...

> A z tawem macie taki problem, że twojej
> krytyki nawet nie przeczyta i mu to wisi jakie bzdury piszesz (tez bym chciał
> tak umieć).

to jest, imho, problem tawa, a nie agegisa, czy generalnie nasz... i
szkoda, że nie on ponosi konsekwencję swojej postawy...

pozdrawiam,
   blue.

--
"You have a little trouble lifting H - a cursed Hawaiian shirt." - nethack