[Wikipl-l] Weekend - podsumowanie może jakieś?

Tomek "Polimerek" Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 20 Lut 2006, 20:18:06 UTC

Adam Dziura napisał(a):

> A ja bym także prosił nad pomyśleniem co z koordynatami. Na razie mam
> takie coś:
> http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=MediaWiki%3AMonobook.css&diff=2600423&oldid=2572920
>
> Gdy było Sitenotice na koordynaty nachodziły na komunikat. Ten styl css
> poprawił to. Ale tak zmieniać za każdym razem gdy trzeba jakiś Sitenotice
> wstawić to mi się nie widzi.
>
> No i trzeba by wyrzucić //style:ilalic// z sitenotice. Były na to skargi
> przez formularz. Wyrzucić?

Nachodziły nie tylko na koordynaty - nachodziły na wszystko co było u
góry artykułów - np. obrazek medalu - niektóre obrazki umieszczone w
prawym, górnym rogu itd.

--
Tomasz "Polimerek" Ganicz
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Polimerek