[Wikipl-l] Uwalanie Gdarina czyli RC rulezuje

ajf w ich.us.edu.pl ajf w ich.us.edu.pl
Pon, 20 Lut 2006, 15:33:08 UTC

Cytowanie Aegis Maelstrom <sandbox w o2.pl>:
> Szwedzki, proszę.
> 1) Siedzenie na ircu i "uwalanie kandydatur" to też dosyć zabawne zajęcie.
> Szczególnie przez kogoś, kto już wcześniej został "po koleżeńsku" mianowany
> biurokratą i tego, kto to zrobił.

Heh ktoś przypomina tylko, ze później jak przedmówca robił wije to inni
przyznali, ze do tej pory taki właśnie był tryb powoływania biurokratów. Poza
tym widzę, że kolega po 3 miesiącach dalej musi mi psuć krew tym tematem ...

Pozdrawiam
AJF/WarX