[Wikipl-l] Odp: Odp: Odp: Kategoria:Posenki

Aegis Maelstrom sandbox w o2.pl
Sob, 18 Lut 2006, 21:39:38 UTC

Jak dla mnie pomysł z nawiasami to zbytnia mechanizacja - kategorie i tak powstają każda osobno, ręcznie, więc można je tworzyć z nazwami po polsku, a nie po informatycznemu.

Inaczej od razu [[Kategoria:Sportowcy (Polska)]], [[Kategoria:Rośliny (nagonasienne)]], [[Kategoria:Literatura (USA)]]...

zdaje się, że sporo w tym kierunku jest na de:, ale mnie to nie do końca przekonuje.

Rozumiem, że przy pisaniu w nawiasach komuś odpada problem odmiany wyrazów - trzeba jednak pamiętać, że konwencja nawiasowa obca jest językowi naturalnemu, zwłaszcza wszystkim rzadko korzystającym z dobrodziejstw informatyki, i trzeba będzie ich przyuczyć. I przyzwyczaić, by nie raziła.

Nie każdy od lat pisze Wikipedię. :) Choć czasem mam wrażenie, że rozwiązania są przyjmowane biorąc pod uwagę głównie autorów, a nie czytelników.

(Nawiasy tu i ówdzie, brak redirów nazwisko imię, bo jest przycisk szukaj - nieważne, że pewnie większość go nie używa etc.)

Pozdrawiam,
a.m.