[Wikipl-l] Adamczyki

krzycho krzimb w o2.pl
Śro, 15 Lut 2006, 17:35:40 UTC

Może mi ktoś wytłumaczyć to, co pisze Kudłoń (autor artykułu Adamczyki (powiat limanowski))? Będę wdzięczny. Poza tym proszę napisać, jakie wnioski konsekwencje trzeba z tego wyciągnąć.

1. Czy możesz mi odpowiedzieć na pytanie, dlaczego w Internecie nie ma słuchu o tej miejscowości, a Ty mimo to stworzyłeś znaczny artykuł? Wiktoryn <odpowiedź> 15:31, 15 lut 2006 (CET)

    > dlaczego w Internecie nie ma słuchu o tej miejscowości
    Właśnie chciałem zapełnić tę lukę. --Kudłoń 17:45, 15 lut 2006 (CET)

2. Dlaczego na mapach samochodowych czy mapach internetowych nie ma tych miejscowości? Proszę o dowody, że one rzeczywiście istnieją. Inaczej nie uratujemy tych haseł przed kasacją :(. pozdrawiam :), Wiktoryn <odpowiedź> 17:49, 15 lut 2006 (CET)

  > Dlaczego na mapach samochodowych czy mapach internetowych nie ma tych miejscowości?

  Dlatego, że i nie ma jej w rzeczywistości. Wypowiadam się tylko o tych Adamczykach, o których   napisałem kilka zdań (teraz widzę, że z błędami). Nie ma więc czego ratować. Uprzedzając kolejne pytanie, dlaczego pisałem o nieistniejącej miejscowości, odpowiadam w skrócie. Z dwóch powodów. (parafrazując sposób punktowania kilka akapitów powyżej):

  a.. Po pierwsze primo: zaglądając na Wikipedie i pisząc o różnych wioskach w Gorcach, zauważyłem zapotrzebowanie społeczne na takie hasło. Był już nawet gotowy "rozgałęźnik", taka strona kierująca do różnych Adamczyków. Dyskutowano nad jej usunięciem lub nieusunięciem. Jedne z tych Adamczyków leżały na terenie moich zainteresowań. Fakt istnienia lub nieistnienia wsi próbowano rozstrzygnąć metodą głosowania!!!!!!!! Przy tych drugich Adamczykach ktoś rozsądny zatelefonował do gminy.
  b.. Po drugie primo: w Wikipedii są tysiące tworów wymyślonych.
> Proszę o dowody, że one rzeczywiście istnieją.

   Zapewniam, że NIE istnieją i pozdrawiam pięknie. --Kudłoń 18:27, 15 lut 2006 (CET)

pozdrawiam, Wiktoryn