[Wikipl-l] Znaki towarowe

Paweł Dembowski fallout w lexx.eu.org
Śro, 15 Lut 2006, 09:04:56 UTC

> Moim zdaniem używanie w  przypadku loga tej licencji czy każdej innej
> wolnej licencji, jest bezmyślne samo w sobie. Przecież chodzi o
> produkt/usługę, który dzięi logu jest rozpoznawalny, ma swojš markę, co
> się zmienia w przypadku gdy każdy może się nim posłużyć. Może to moja
> teoria spisku, ale przecież nawet logo Wikipedii jest/ copyrighted
> <http://en.wikipedia.org/wiki/Copyright>/.
> Pozdrawiam
> Nowis

Myślę, że można zastanowić się na wprowadzeniem możliwości
umieszczania loga firmy, organizacji czy produktu w artykule o tej
firmie, organizacji czy produkcie, tak jak to zrobili we włoskiej
Wikipedii - polskie prawo raczej tego nie zabrania, sądząc po
powszechności występowania takowych w artykułach prasowych o firmach
itp. Należy to sprawdzić i ew. stworzyć szablon powołujący się na
odpowiedni polski paragraf (zamiast na amerykańskie fair use).

--
Ausir
Wikipedia, wolna encyklopedia