[Wikipl-l] "... wybryki tawa ..."

Wladyslaw Los wlalos w onet.pl
Śro, 15 Lut 2006, 07:46:58 UTC

>To akurat kompletnie o niczym nie świadczy. Na
>pewno niektórym osobom po prostu - tak jak mnie
>- zwyczajnie NIE CHCE SIĘ głosować we wszystkich
>tych sprawach osobno.   A niektórym spośród
>tych, co by się nawet chciało, z różnych
>przyczyn (siusiu, obiad, spacer z psem, brat też
>chce poklikać, trzeba wyjść wreszcie do pracy,
>przeoczenie, "zawieszka" serwerów) mogło się nie
>udać zagłosować wszędzie tam, gdzie by chcieli,
>a godzinę, dzień czy trzy dni później już o tym
>zapomnieli. Dodatkowo, system osobnego
>wyświetlania podstron [[Wikipedia:SDU/temat]] i
> [...]

To o czym piszesz dotyczy każdego z głosowań,
każdej dyskusji na Wikipedii, nie tylko tych
zgłoszeń na SdU. Więc w ten sposób można próbować
zdyskredytować każde głosowanie i dyskusję na
Wikipedii. I nie tylo na wikipedii. Czynnika
przypadkowego nie da się wyeliminować. A jednak
większaść (a jak ostatno sprawdzałem nawet
wszystkie) z haseł usuniętych samowolnie przez
Twa, uzyskało w głosowaniu większość za
usunięciem. To już nie przypadek. To statystyka.

Władysław
--
Władysław Łoś
wiki login: wlos