[Wikipl-l] Pietras

ajf w ich.us.edu.pl ajf w ich.us.edu.pl
Nie, 12 Lut 2006, 17:05:20 UTC

Czy moge prosić o przedstawienie w kilku (ew. kilkunastu) punktach, dlaczego
Pietras jest takim ZŁEM na wiki.

Na dobrzy początek ja przedstawie moją opinie o tym chłopkau :)

# W sytuacjach stresowych zachowuje się jak typowy małolat
#* Sam staram się być wyrozumiały wobec tego i zamiast krzyczeć na listach,
IRCu, itp. , opieprzam go na privie (co zwykle pomaga)
# Jest bardzo irytujący czasem na IRCu (żeby wymienić tylko interwiki dla
kurowa)
#* j.w.
# Klnie jak szewc
#* ja też
# Jest wikipediowym chłopcem do bicia
#* conajmniej dwa razy widziałem jak dostawał bana za coś, co zwykłym wandalom
puszcza się płazem, albo daje symbolicznego bana (3 dni nijak jest symboliczne)
#* kilka razy (conajmniej dwa) dostał bana za niewiadomo tak naprawdę co!
#* parę razy i jego zwyzywano dosyć mocno, a jakoś tym, którzy to zrobili się
tego nie wypomina
# Zajmuje się ciężką, wyrobniczą pracą na wiki
#* prawdopodobnie nikt nie pointegrował tyle artów wygenerowanych przez
tsca.bota co on
#* jak sprzątałem flagi państw, to tylko on wyraził chęć pomocy mi w tej robocie
#* ogólnie często zgadza się robić rzeczy nudne i odtwórcze, których nie można
robić botem (patrz wyżej)
# wygrał dwie edycje WikiRPG
#* ci którzy ze mną na ten temat rozmawiali wiedzą dlaczego o tym wspominam
(tych też proszę o nieporuszanie tej przyczyny publicznie)
# Jest użytkownikiem jak każdy inny
#* to chyba nie wymaga komentarza

Tyle jestem teraz wstanie wypisać. Moje wnioski:
* Te wszystkie ataki na Pietrasa są szukaniem problemów zastępczych - zamiast
myśleć jak przeciwdziałać prawdziwym szkodnikom na wiki (w szczególności
specjalistom od ładowania nieswoich grafik) debatuje się co zrobić z Pietrasem.
Blokowanie jego konta natomiast jakąś formą odfrustrowywania administratorów
* Jak coś przeskrobie to dać bana na jaki ZASŁUGUJE jego czyn, a nie bana
ODWETOWEGO
* Nie słuchać gupot, które mówi i traktować go z dystansu adekwatnego do jego
młodego wieku

Uff jak ja nie lubię długo pisać
Pozdrawiam i czekam na ustosunkowanie
AJF/WarX