[Wikipl-l] "Żadanie odblokowania, wybryki tawa"", Halibut i Kwiecień"

ajf w ich.us.edu.pl ajf w ich.us.edu.pl
Nie, 12 Lut 2006, 16:09:56 UTC

Cytowanie Michal Rosa <michal.rosa w gmail.com>:

> Za sam ton należy mu się dłuższy ban.
>
> Bez Tawa Wikipedia byłaby dużo gorszym miejscem, a bez Pietrasa dużo
> lepszym.  To jest burza w szklance wody, nie ma co marnować czasu na
> tą dyskusję.

Są to trochę zbyt mocne słowa. Nie mam zamiaru bronić Pietrasa, ale:
 - zrobił on trochę dobreggo dla wiki (rzeczy którymi on się zajmował "dla
sportu" nie tknąłby nawet żaden inny wikipedysta)
 - biorąc pod uwagę sposób oceny zawodów troli to taw jest największym trolem
wikipedii - wiele razy nie musiał jednej nawet wypowiedzi robić, żadnego posta,
a flejmy po kilka-kilkanaście dni trwały :P

:)
i to tyle
AJF/WarX