[Wikipl-l] Tekst w SVG

Adam Dziura adziura w gmail.com
Pią, 3 Lut 2006, 07:25:12 UTC

Dnia Fri, 03 Feb 2006 01:09:33 +0100, LukMak <lukmak w vp.pl> napisał:

> Moja przeglądarka (Opera) ma problem z wyświetlaniem tekstów zapisanych
> w plikach SVG jako tekst a nie jako wektory. Nie wiem czy inni
> użytkownicy w innych przeglądarkach też tak mają, czy to tylko
> niedoróbka opery.

Operze ma braki na razie w obsłudze tekstu. Za niedługo powinna sie
kolejna wersja testowa Opery 9 pojawić - w niej działa. Ale ludzie i tak
mają dostęp do pliku PNG, więc nie widzę sensu zmieniania.

http://my.opera.com/quiris/blog/show.dml/49703 - tu możesz przeczytać
troszkę.

--
Pozdrowienia || Adam Dziura || http://mojaopera.9g.pl
"Nam jedna szarża - do nieba wzwyż, jeden order - nad grobem krzyż"