[Wikipl-l] Grafika na medal - 8 glosow

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz blue w wave460.net
Śro, 18 Maj 2005, 10:42:42 UTC

On Wed, 18 May 2005, Piotr Kuczyński wrote:

> Pojedyncze sztuki. Na obecnych 10 glosowan 2 przekroczyly bariere 8 glosow.

przecież nie jest powiedziane, że wszystkie, czy nawet większość
nominowanych ma otrzymać medal... otrzymują najlepsze...

jak już mówiłem, moim zdaniem, poprzednio było tak, że wiele grafik o
takim sobie poziomie otrzymywało medale...

a brak głosu również jest głosem - jeśli ja nie głosuję "za", to nie
oznacza to, że automatycznie popieram dane zdjęcie...

!!!
btw, to proponuję tę dyskusję prowadzić na stronie dyskusji grafiki
na medal, a nie tu...
!!!

a swoją drogą, to być może faktycznie możnaby zmniejszyć liczbę głosów
potrzebnych do uzyskania medalu... z tym, że z lekka smutne jest to, że
teraz nagle zgłaszasz taką inicjatywę, a przez cały czas trwania dyskusji
nie raczyłeś się w nią włączyć...

> I po to wlasnie jest instytucja sprzeciwu oraz brak mozliwosci zgloszenia
> wlasnej grafiki. Jeśli komus się nie podoba, zawsze można zglosic
> uzasadniony sprzeciw i po sprawie. A tak zamkneliscie droge dobrym grafikom,
> na które akurat nikomu nie chcialo się glosowac, chociaz wyraznego sprzeciwu
> tez nie było...

1. nie wiem, co ma do tego wszystkigo możliwość zgłaszania własnej grafiki
lub jej brak...
1a. nigdzie nie jest powiedziane, że nie można zgłaszać własnych grafik i
imho nie powinno być, bo jeśli grafika jest dobra, to czemu ma ktoś jej
nie zgłosić - nie każdy musi być skromny i nie każdy się obawia krytyki...

2. grafika na medal nigdy nie działała na zasadzie "braku uzasadnionego
sprzeciwu" - chyba mylisz "grafikę na medal" z wyborem administratora...

3. a poza tym, nie "-ście", tylko "-śmy" -
dyskusja i głosowanie trwały wystarczająco długo (generalnie od listopada,
a na dobre, przez ponad miesiąc na przełomie marca/kwietnia), by włączyli
się w nie wszyscy zainteresowani ... a że zainteresowanych było w porywach
czworo, to w takim też gronie dokonane zostały zmiany...

> Powiedz mi, czy do ostatnio glosowanego zdjecia Marka Szczepanka można mieć
> jakies zastrzezenia?

wydaje mi się, że tam akurat _były_ istotne zastrzeżenia - dotyczyły
wikipedystyczności autora...

pozdrawiam,
   blueshade.

--
'Intel officially released the Pentium II in May of 1997. Intel leveraged
the many millions it had spent on making "Pentium" a household word, and