[Wikipl-l] Kierunek

CD MailToCD w wp.pl
Sob, 7 Maj 2005, 19:38:10 UTC

Jeśli
Bardzo

> Hmm, troll detected?
>
> Przecież sam pisałeś już o tym wcześniej, swoich listów nie pamiętasz?
> Dostałeś wtedy m.in. moją odpowiedź, dlaczego phpBB to zły pomysł.
> http://mail.wikipedia.org/pipermail/wikipl-l/2005-April/thread.html#10895

Aha, o to chodzi a to sorki - nie przewidziałem że ktoś będzie mi kazał
czytać własne maile w archiwum, zwłaszcza że jedynym argumentem przeciw
jest:

"- najbardziej dziurawe forum na świecie, średnio raz na 2 tygodnie ma
  nowego odkrytego buga, szczerze mówiąc dziękuję, postoję. Trzeba to
  byłoby non-stop monitorować i aktualizować."

Ktoś nawet napisał że ten temat był "wałkowany", więc autentycznie sądziłem
że była już kedyś (jeszcze wcześniej) dyskusja o tym. Dobra EOT, bo się
jeszcze okaże, że jestem trollem :P