[Wikipl-l] Kierunek

Marcin Sochacki wanted w gnu.univ.gda.pl
Sob, 7 Maj 2005, 16:44:21 UTC

On Sat, May 07, 2005 at 02:38:34AM +0200, CD wrote:

> A mogę prosić o jakiegoś linka? Przejrzałem archiwum listy - nie znalazłem
> żadnego tematu ze słowem forum. Wpisałem w googlach dla stron pl.Wiki
> "Forum" - z ponad 300 wyników przejrzałem pierwszą setkę i też nic. Jeśli
> była o tym już jakaś poważniejsza dyskusja, to gdzie mogę ją znaleźć? Bardzo
> chętnie poznam te argumenty.

Hmm, troll detected?

Przecież sam pisałeś już o tym wcześniej, swoich listów nie pamiętasz?
Dostałeś wtedy m.in. moją odpowiedź, dlaczego phpBB to zły pomysł.
http://mail.wikipedia.org/pipermail/wikipl-l/2005-April/thread.html#10895

Wanted