[Wikipl-l] Revert nowego regulaminu

A_Bach a_bach w poczta.onet.pl
Sob, 7 Maj 2005, 18:20:07 UTC

From: Damian
<<ciach>

> Dla mnie sprawa zawsze byla jasna. Potraktowaliscie kandydatury ABacha,
Wulfstana, Datrio i G-dama jak zlo konieczne i zaczeliscie majsterkowac przy
regulaminie w trakcie glosowania nad kandydaturami.
"Majstrowanie" zaczelo sie po rozpatrzeniu kandydatur. Podczas pojawila sie
tylko "dyskusja", która wciaz uznaje za nieporozumienie, co zreszta do dzis
widac. Chocby i po ilosci postów na liste. Heh.... a ktos (nie pamietam
teraz kto) glosil o upadku listy :)

<ciach>

> Dajcie se na wstrzymanie z ta cala dyskusja, idzcie na herbatke z cytryna
> i bedzie dobrze.

To dotyczy tez Ciebie.

>Nie ma sensu o te cztery osoby bic piany, one nie sa warte byc w Waszym
>dostojnym gronie, one nie sa warte uczestnictwa w Pedii.
jak wyzej. Zastosowac sie prosze do zaproponowanej kuracji :)

Ps. Ja juz dawno sie zgubilem. Moze ktos jutro rano podsumowac cala ta
"dyskusje"? Bo wniosków chyba nie bylo zadnych.

> Pozdrawiam
> Damian (G-dam)

A_Bach