[Wikipl-l] Re: Paczka WikiPL-l, Tom 22, Numer 13

Przykuta przykuta w o2.pl
Sob, 7 Maj 2005, 16:33:52 UTC

> Czy 1000 to za dużo? Nie wiem ale wtedy był jeszcze czas na
> zaproponowanie mniejszej liczby, niestety inne konkretne propozycje nie
> padły.

Padły, ja proponowałem 500 (być może proponowałem tutaj, ale była na 100%). Zanim doczytam do końca pozostałe posty

- przenieśliśmy się na wiki z pewnych względów
- byłem za tym, żeby nie tylko liczba edycji decydowała o przyznaniu uprawnień - zasugerowałem, że sam przy 1000 nie byłem jeszcze gotów do administrowaniu - nom i ten magiczny 1000 pozostał, ktoś się nawet na ten mój głos powołał. IMHO 500 jest wystarczającym minimum, żeby się nad kandydatem zastanawiać (tylko po to, żeby każdy zarejestrowany użytkownik się nie zgłaszał - ale i tego też nie powinniśmy się obawiać, chyba nie jesteśmy narodem, w którym wszyscy pchają się do tego, by być adminami).
- Nie mów "hop". Zauważcie, że jeżeli czefoś się obawiamy, to to się pojawia, albo może prowokujemy pewne zachowania????