[Wikipl-l] Revert nowego regulaminu

MariuszR mariuszr_77 w gazeta.pl
Sob, 7 Maj 2005, 00:04:29 UTC

>Nawet gdyby miało być tak jak piszesz, to i tak byłby to postęp, bo teraz wystarczy nawet najgłupszy, byle udokumentowany zarzut. Tak jest w regulaminie. Wiem, że głupio, ale nie wolno było poprawiać. Od początku mojego pobytu na wiki uważam, że jedynymi zarzutami uwalającymi kandydaturę powinny być: dokonywanie wandalizmów, wojny edycyjne i ataki personalne, obrażanie innych. Jeśli komuś działajacemu powiedzmy miesiąc się taki zachowań nie udowodni, to spokojnie może dostać uprawnienia.

w takim razie trzeba ten punkt sprecyzować ustalając w nim np że:
Uzasadniony sprzeciw to taki ktory wskazuje na:
1. przypadki wandalizmow kandydata,
2. wstawianie materialow naruszajacych prawa autorskie
3. wojny edycyjne
4 obrazanie innych
5. Itd. itp

--
Mariusz Rzepkowski - GG 966498 - ICQ 134628796