[Wikipl-l] Revert nowego regulaminu

Radomił Binek radomil w icpnet.pl
Sob, 7 Maj 2005, 00:02:08 UTC

S> A jednak biurokrata ma mieć superuprawnienia. Jest sędzią,
S> który decyduje o racjonalnosci/irracjonalnosci sprzeciwu.

S> Nawet gdyby miało być tak jak piszesz, to i tak byłby to
S> postęp, bo teraz wystarczy nawet najgłupszy, byle udokumentowany
S> zarzut. Tak jest w regulaminie. Wiem, że głupio, ale nie wolno było
S> poprawiać. Od początku mojego pobytu na wiki uważam, że jedynymi
S> zarzutami uwalającymi kandydaturę powinny być: dokonywanie
S> wandalizmów, wojny edycyjne i ataki personalne, obrażanie innych.
S> Jeśli komuś działajacemu powiedzmy miesiąc się taki zachowań nie
> [...]

Jednak to jest nadal TWOJE zdanie.

Przyznaję, że obecny regulamin można traktować jako zatrzymanie wpół
drogi (własnie ze względuu na ten punkt głosowałem przeciw). Byłem za
stosunkiem 8:2 na korzyść kandydata. Wtedy odpada problem
racjonalnosci/irracjonalności ocenianej przez JEDNĄ osobę. Decydują
wszyscy biorący udział w dyskusji nad kandydaturą.

MOIM zdaniem, skupienie tej władzy w ręku biurokraty byłoby krokiem
wstecz
--
Pozdrowienia,
 Radomił Binek