Re: [Wikipl-l] WP (by³o: Reklama)

Silthor silthor w wp.pl
Wto, 3 Maj 2005, 19:32:48 UTC

Kpjas napisa³
> Co nam potrzeba:
> * procedury wyboru adminów
> * adminów o nastêpuj±cych cechach
> ** zaanga¿owani w projekt, teraz i w przewidywalnej przysz³o¶ci
> ** znaj±cy i stosuj±cy siê do zasad Wikipedii dotycz±cych
edycji hase³ i wspó³pracy z innymi Wikipedystami
> ** opanowani, wyra¿aj±cy chêæ do rozwi±zywania konfliktów
> ** wspó³pracuj±cy z innymi administratorami
> ** okazuj±cy pomoc nowicjuszom

Datrio wszystkie te warunki spe³nia, a adminem nie mo¿e zostaæ
tylko dla jakiego¶ debilnego tysi±ca edycji. I to jest bez sensu.

> Czego nam niepotrzeba:
> * Kwietnia, Xcora i ich pacynek oraz przyjació³ królika
adminami

I strach przed nimi ma powodowaæ, ¿e porz±dni ludzie bêd±
miesi±cami czekaæ na status admina ??

> Proponujê aby wszyscy dotychczasowi admini (zainteresowani
> tematem), jako osoby sprawdzone, do¶wiadczone i zaanga¿owane w
dalszy rozwój,
> wprowadzili pewien ograniczony zestaw zasad (a w zasadzie
potwierdzili ich
> funkcjonowanie), natomiast pozosta³e sprawy poddali pod os±d
ca³ej spo³eczno¶ci WP.

A co¶ ja¶niej??

G³ówny problem le¿y w tym, ¿e dali¶cie siê wystraszyæ DWÓM
osobnikom i dla ochrony przed nimi Wikipedii absurdalnie
usztywnili¶cie zasady przyznawania uprawnieñ administratora. W
obecnej chwili Datrio du¿o bardziej zas³u¿y³ na admina, ni¿ ja
kiedy nim zostawa³em, ba, ni¿ wiêkszo¶æ adminów, ale dla 1000
edycji go udupiacie.

Kilka osób przytocza³o paremiê Dura lex sed lex. Ja przytoczê
inn±, niestety mniej znan±: "Najwiêkszym bezprawiem jest
nadmierne przestrzegaie prawa". W przypadku Datria to
przestrzeganie ociera siê o opary absurdu.

Silthor

Gustav Mahler III Symfonia - wydarzenie muzyczne, ponad 200 artystów
pod dyr. J. Kaspszyka, Teatr Wielki - Opera Narodowa, 8 maja 2005.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fgm.html&sid=370

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej WikiPL-l