[Wikipl-l] Reklama

Wajda, Paul paul.wajda w gtaa.com
Wto, 3 Maj 2005, 12:58:22 UTC

Bravo Silthor. Pierwszy od niepamietnych czasow rozsadny glos.

Jonasz

-----Original Message-----
From: wikipl-l-bounces w Wikipedia.org [mailto:wikipl-l-bounces w Wikipedia.org] On Behalf Of Silthor
Sent: Tuesday, May 03, 2005 7:13 AM
To: Polish Wikipedia mailing list
Subject: Re: [Wikipl-l] Reklama

> Witajcie,
>
> Sprawa ma przynajmniej dwa aspekty.
>
> Potrzeba nam adminów i mamy nowy regulamin ich wyboru.
>
> Wybory pierwszego admina mamy zaczynać od precedensu i
naginania regulaminu
> do życia. Nieszczególnie budujacy byłby to przykład.
>
> Jeżeli można przegłosowane zasady naginać, czy będzie to dobrze
na przyszłość ?

> Jeżeli słyszę argument za zmianą regulaminu proponuję, żeby
zebrać
> przynajmniej tylu zwolenników zmiany regulaminu ilu było głosów
za nim.

> Pozdrowienia,
> Kpjas.

Jasne, i będziemy tkwić z idiotycznym progiem 1000 edycji.
Większość dotychczasowych adminów zostawała nimi mając na koncie
tylko kilkaset. Ja nie miałem nawet 500, czyli miałem mniej niż
teraz ma Datrio. Dlaczego dla niego reguły mają być bardziej
surowe niż były dla mnie? Skąd nagle ten astronomiczny tysiąc?

Nawet gdyby Datrio spełniał już wymóg 1000 edycji, to pojawiły
się inne MSZ absurdalne zarzuty (np. że nie ma 18 lat albo
niesłusznie usunął znaczek stub). Po prostu kpina. W ciągu
ostatnich trzech miesięcy odwaliliście więcej kandydatur na
admina niż przez wcześniejsze trzy lata. W tym czasie sysopami
zostały zaledwie dwie osoby. I ani razu kandydata nie oskarżono o
rażące naruszenie jakichkolwiek zasad panujących na Wikipedii.

Nie widzę żadnych powodów, by urządzać takie cyrki nad wyborem
admina. Nawet jeśli trafi się ktoś niewłaściwy (a jak dotąd przy
ponad 40 adminach nie zdarzyło się to ani razu), to co takiego
strasznego może zrobić? No co? Nic. Wszystko co zrobi, inny admin
może cofnąć.

Z uprawnień administratora zrobiliście cholera wie jaki zaszczyt,
dostępny tylko dla nielicznych wielce zasłużonych.

Chciałem też zwrócić uwagę, że Datrio jest aktywnym sysopem na
Wikinews i że zrobił tam już ponad 1000 edycji (dokładnie 1017,
jakby ktoś był ciekaw).

Podsumowując.

Jeśli nie pojawi się poważny, udokumentowany zarzut, to 8 maja
ustawię Datrio status sysopa na Wikipedii. Jeśli się to Wam nie
spodoba, to zrzeknę się uprawnień biurokraty i administratora

Z poważaniem
Silthor