[Wikipl-l] Głosowania

mzopw mzop w neostrada.pl
Nie, 27 Lut 2005, 23:27:15 UTC

Użytkownik Gemma napisał:
> From: "mzopw" <mzop w neostrada.pl>

> Tak, tylko że te głosowania to są o kant d...  Nic z nich nie wynikło, bo są
> zbyt małe różnce pomiędzy "za" i "przeciw", a także nie wiadomo co
> interpretować, gdyż jedno glosowanie ma w sobie dziesięć opcji. Ogólnie
> bardach.
>
> Ja proponuje na przyszłość robić głosowania z głową, czyli zadawać pytanie
> czy akceptujemy daną propozycję, a nie urządzać podczas głosowania również
> jakieś plebiscyty. Bo na te miejsce jest wcześniej. Najpierw trzeba w
> dyskusji wypracować jakąś JEDNĄ KONKRETNĄ PROPOZYCJĘ i dopiero potem ją
> [...]

I tak może być. Ale mimo to trzeba je kończyć. Jeżeli jest tak jak
mówisz to należy je w sposób czytelny podsumować na stronie głosowania:
"Głosowanie nie dało wyniku, można je o kant d..." i przenieść do
zakończonych bez wyniku. Robimy sobie coraz większy mętlik. Pokaż jak ma
  takie głosowanie prawidłowo wyglądć. Przynajmniej z tymi sekcjami
zobacz też i linki zewnętrzne.  To przecież raczej proste do ustalenia.
Jak tu sobie nie damy rady to przykre będzie.

mzopw