Re: [Wikipl-l] G³osowania

Gemma studio w gemma.edu.pl
Nie, 27 Lut 2005, 23:05:03 UTC

From: "mzopw" <mzop w neostrada.pl>
> Czy mo¿na by by³o przyj±æ zasadê, ¿e rozpoczête g³osowania nale¿y
> doprowadzaæ do koñca. (CIACH!)

Tak, tylko ¿e te g³osowania to s± o kant d...  Nic z nich nie wynik³o, bo s±
zbyt ma³e ró¿nce pomiêdzy "za" i "przeciw", a tak¿e nie wiadomo co
interpretowaæ, gdy¿ jedno glosowanie ma w sobie dziesiêæ opcji. Ogólnie
bardach.

Ja proponuje na przysz³o¶æ robiæ g³osowania z g³ow±, czyli zadawaæ pytanie
czy akceptujemy dan± propozycjê, a nie urz±dzaæ podczas g³osowania równie¿
jakie¶ plebiscyty. Bo na te miejsce jest wcze¶niej. Najpierw trzeba w
dyskusji wypracowaæ jak±¶ JEDN¡ KONKRETN¡ PROPOZYCJÊ i dopiero potem j±
g³osowaæ.

Szczerze mówi±c, to ja nawet nie wiem na co g³osowa³em, skoro ka¿dy mo¿e
edytowaæ tre¶æ pytañ w g³osowaniu i mo¿e dodawaæ kolejne propozycje.
Pomylono urz±dzenie g³osowania z pracami nad propozycj±. A apelowa³em, ¿eby
najpierw w dyskusji zastanowiæ siê nad czym w ogóle g³osujemy i najpierw co¶
porz±dnego ustaliæ.

Uwa¿am, ¿e te g³osowania s± do kosza i robotê trzeba zacz±æ od pocz±tku.

Beno/GEMMA

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej WikiPL-l