[Wikipl-l] wsparcie dla Wiki

CD MailToCD w wp.pl
Nie, 27 Lut 2005, 20:02:57 UTC

> Hej!
>
> To mój debiut na tymzesz forum. Mam propozycje co do wspierania
finansowego Wiki. Proponuje dla  polskich chetnych, a mysle, ze wsrod nas
jest ich mnostwo utworzyc konto bankowe , z ktorego juz wieksze wplaty
moglyby byc wplaca na konta zagraniczne.

> Zatem jaka jest mozliwosc skorzystania z uslug mBanku (bezplatnie!),
tu/odziez Inteligo, Volkswagenbank Direct?

> Genialnym rozwiazaniem bylaby tez mozliwosc darowizn przez sms!
>
> Zatem panowie i panie?

IMO nie warto, bo i tak niedlugo konczy sie ta akcja, bo widac ze juz prawie
wszystko uzbierali.

W ogóle tomoim skromnym zdaniem powinno sie wstawic toche bannerów,
rozeklamowac Wikipedie i pewnie by sie z bannerów sama utrzymala gdyby
korzystalo z niej duzo osób, ale to juz zupelnie inna kwestia.........