[Wikipl-l] wsparcie dla Wiki

Grzegorz Filip Nowicki novic84 w yahoo.com
Nie, 27 Lut 2005, 01:10:57 UTC

Hej!

To mój debiut na tymzesz forum. Mam propozycje co do wspierania finansowego Wiki. Proponuje dla  polskich chetnych, a mysle, ze wsrod nas jest ich mnostwo utworzyc konto bankowe , z ktorego juz wieksze wplaty moglyby byc wplaca na konta zagraniczne.

Zatem jaka jest mozliwosc skorzystania z uslug mBanku (bezplatnie!), tu/odziez Inteligo, Volkswagenbank Direct?

Genialnym rozwiazaniem bylaby tez mozliwosc darowizn przez sms!

Zatem panowie i panie?

Pozdrawiam,

Grzegorz Filip Nowicki

0 502 108 311