[Wikipl-l] [ujednoznacznianie] ramka vs. strona

CD MailToCD w wp.pl
Śro, 23 Lut 2005, 13:28:49 UTC

> "Wchodze na haslo [[drzewo]], bo chcialem poczytac o srotowaniu drzew
> binarnych, a kaza mi czytac o jakis krzakach! Co to za encyklopedia! I
> jeszcze tyle grafik tam wrzucli, jakby nie wiedzieli, ze mam modem i musze
> placic za kazda s polaczenia"

Ja autentycznie właśnie twczoraj wszedłem w drzewo bo chodzilo mi o drzewa
binarne i kopce itp i wtedy właśnie po raz pierwszy zobaczyłem to dziwne
rozwiązanie. To zaskoczenie dla kogoś kto się troche przyzwyczail do
{{disambig}} i raczej niemiłe :(