[Wikipl-l] [ujednoznacznianie] ramka vs. strona

CD MailToCD w wp.pl
Śro, 23 Lut 2005, 13:20:47 UTC

> Wejdziesz na stronę [[drzewo]] i w obszarze ekranu zobaczysz listę
> pozostałych haseł. To jest dokładnie tyle samo kliknięć, co w przypadku
> disambigu. Jednak naprawdę wiele osób zyska na tym NIE klikając powtórne.

Ale tu nie chodzi o same kliknięcia. Zwykły USER nie jest taki obeznany z
wikipedia i na piewszy rzut oka pomysli, ze nie ma innych hasel. Poza tym
np. Świece samochodowe są znacznie częściej używane niż świece tredycyjne,
które zostały już dawno zastąpione przez żarówki. No a że świeca tradycyjna
jaka jest - każdy widzi, to mało kto będzie szukał tej tradycyjnej. I w ten
sposób rodzą się niepotzebne sopory, {{disambig}} jest lepszym pomysłem.