[Wikipl-l] [ujednoznacznianie] ramka vs. strona

Gemma studio w gemma.edu.pl
Śro, 23 Lut 2005, 11:29:03 UTC

From: "Piotr Kuczynski" <pkuczynski w hypode.net>
> A co z NPW? Nie mozesz przeciez oczekiwac, ze wszyscy beda mieli takie
> same skojarzenia jak ty :) Jestem za tym, aby {{disambig}} nie byl jedynie
> lista kropek, ale zawieral moze jakis bardziej rozbudowany opis (tak moze
> z 2 zdania na kazde znaczenie, jesli to ma sens), ale zdecydowanie nie
> powinno sie narzucac kompus szukajacemu informacji o okrertach
> koniecznosci wylawiania wlasciwego odnosnika z artukulu o wspanialmym skad
> inad Canis lupus :)
> Piotr Kuczynski

To jest strona techniczno-usługowa a nie niosąca wiedzę encyklopedyczną,
skutkiem tego opisy winny być jak najmniejsze, byle tylko dać szukającemu
jednoznaczną odpowiedź na temat tresci odnośnika.

Opisy dłuższe spowodują, że lista wyjdzie poza obszar ekranu, a tego chyba
nie chcemy, prawda?

Beno/GEMMA