[Wikipl-l] [ujednoznacznianie] ramka vs. strona

Piotr Kuczynski pkuczynski w hypode.net
Śro, 23 Lut 2005, 10:35:08 UTC

> treść dot. zwierzęcia i jedynie link do innych znaczeń), gdzie jako
> pierwszy znajduje się wpis dotyczący okrętu ORP Wilk (ciekawe jakiemu
> procentowi ludzi po usłyszeniu "Wilk" przyjdzie do głowy _właśnie_
> okręt :p )...

A co z NPW? Nie mozesz przeciez oczekiwac, ze wszyscy beda mieli takie
same skojarzenia jak ty :) Jestem za tym, aby {{disambig}} nie byl jedynie
lista kropek, ale zawieral moze jakis bardziej rozbudowany opis (tak moze
z 2 zdania na kazde znaczenie, jesli to ma sens), ale zdecydowanie nie
powinno sie narzucac kompus szukajacemu informacji o okrertach
koniecznosci wylawiania wlasciwego odnosnika z artukulu o wspanialmym skad
inad Canis lupus :)

Piotr Kuczynski